ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,

SepehrMax_1.0_Download_Image

با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از کامپیوتر توسط کاربران فارسی زبان و محدودیت های بسیار نرم افزار های مختلف، نیاز به برنامه ای جهت سامان دادن به کار ها و در عین حال پر کردن اوقات فراغت بسیار حس میشود. از این رو با نرم افزار SepehrMax که بر پایه سبک بودن و در عین حال قدرتمندی ساخته شده، توانایی انجام تمام کارهایتان را خواهید داشت. به جرات میتوان گفت که در حال حاضر این برنامه بهترین و پر امکانات ترین نرم افزار ایرانی میباشد که با محیط تمام فارسی خود، نیاز کاربران پارسی زبان را برآورده میکند.

از امکانات نرم افزار SepehrMax (سپهرمکس) میتوان به مواردی همچون نمایش تاریخ شمسی، تقویم کامل شمسی، ساعت عقربه ای، نمایش اطلاعات دیسک سخت، دفترچه تلفن، مبدل تصاویر، زمان بندی کار ها، زمان سنج (کرونومتر)، بازی های جذاب ایکس او، پینگ پونگ و توپ های رنگی، مجموعه ای از بیش از 365 جمله برگزیده از سخنان بزرگان و 365 دانستنی جذاب و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:,

HTC Home Apis 3.0 Build 525 Final یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home که از سافت 98 دانلود میکنید ، می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند.


برخی ویژگی هایHTC Home Apis 3.0 Build 525 Final :

  • نمایش تاریخ و ساعت بصورت گرافیکی.
  • نمایش وضعیت آب و هوای کنونی و روزهای آتی.
  • سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس